8 Jan 2015

Ucapan buat Pelajar yang Mengambil PT3 Tahun 2015

hai semua.. Jom baca dengan teliti apa yang Wardah nak bagi ucapan buat semua warga Tingkatan Tiga tahun 2015. hoho. Sebenarnya, entry ini khas buat adik-adik kembar Wardah yang akan ambil peperiksaan PT3 tahun ini. Jadinya adik-adik yang ambil PT3 tahun ini pun boleh baca jugak, ambil semangat orang kate. hihi.


Kepada Nurul Syahirah Md Shah dan Nurul Syafikah Md Shah, semoga dapat berusaha keras untuk dapat keputusan yang terbaik. Memanglah PT3 bukanlah SPM tetapi ianya mengukur sejauh mana usaha kita untuk belajar selama korunk 3 tahun belajar. Are you got it? Akak akan sentiasa teringat kat korunk berdua walaupun kita dah jauh sikit sebab akak dekat Kelantan. Insya allah, akak akan selalu mendoakan korunk agar dapat maintainkan usaha dan istiqamah belajar untuk terus berjaya!


Pedulikan jika ada guru-guru yang mengajar terlalu garang ataupun sebagainya sebaliknya fokus pada pelajaran dan aimlah untuk berjaya. Set minda taw! Setiap hari bila bangun pagi haruslah niat untuk belajar sesuatu okeyh, jangan sampai tak belajar apa-apa. Jika datang sifat malas menjenguk-jenguk atau terasa nak gosip-gosip, elakkanlah sebab semua tu akan mencuri masa awak-awak semua, hoho. Try elakkan taw. Heee. :) Akak percaya adik-adik akak ini boleh punya! Fighting okeyh!


Itu sahaja ucapan, ingat pesanan akak taw baby(panggilan buat Ira) dan ika. Never miss it!

Ape pulak ucapan ada gambar lak ni?
kad semangat comel

Cantik tak semua? Tengah mengemas-ngemas bilik siap untuk packing barang terjumpa gambar ni ade empat keping gambar yang sama yang telah siap dilaminate. Hoho. Jadinya timbul mentol kat kepala nak buat kad untuk adik-adik kembar ni. Wardah potongkan ikut border gambar. Buat dua kad je. Heee.

ucapan semangat dikad
Kat belakang dia kosong, jadinya kat sinilah Wardah tuliskan kata-kata semangat buat mereka. Kata-kata semangat yang sama supaya mereka tak berkelahi. Huu. Boleh baca kan? Selit minta diorang doakan Wardah jugak. hihi. Insya allah, Gudluck okeyh bebeyh!


depan dan belakang kad simple
Gambar depan kad, dan belakangnya. 

kad kreatif dan comel
Wardah punch di tepi kepala dia. Ingat nak ikat reben kan, bagi lawa sikit, tapi tak jumpa reben. Ada keronsang depan mata, warna yang sama, apalagi letak brooch kat lubang tu. Cantik tak? 

kad ucapan simple
Tu lubang punch, nampak tak? Disitulah Wardah letak brooch tadi. Dah siap!

Wardah dah bagi dah kat diorang tapi masa diorang tak ada. Wardah letakkan dekat katil hihi. Suka la tu dapat kad. Semoga mereka dapat melakukan yang terbaik untuk peperiksaan pada tahun ini. Semoga dipermudahkan segala urusan di sekolah nanti baby dan ika. Gudluck untuk PT3 nanti!

Adios!

9 comments:

  1. cikgu garang pn sebab syg.. nk kita berjaya... :)
    bgus pesanan ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, adek kata tak suka sains sebab cikgu dia garang. huhu. XD

      Delete
  2. wahhh. cikgu bagi kata kata semangat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha, bagi semangat kat dak ting 3 hihi

      Delete
  3. good luck untuk adik ira & ika ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, nnty wardah sampaikan :D

      Delete
  4. alolo sweetnya kak wardah.. untung la adik2 dpt kakak mcm ni. hehe :)

    ReplyDelete
  5. bagus tu... anak saudara abg akak ada ambik PT3 gak tahun ni

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...