12 Jan 2015

Lihat Kad ini, Dari Siapa Agaknya..

(ini entry autopublish)
Kad Bisnes Bangla

Yang ketaranya apa? 

Ahram, Kurta Wardah tak faham sangat apenye benda tu.

Juba - Jubah
Kupiya - kopiah
Sarband - serban
Tusbih - Tasbih
Mianwangi - Minyakwangi
Talakong - Telekung
Play Cutt ?? - Kain pelekat ??
Huhu, inilah bisnes kad dari warga asing yang ramai bergiat di dalam negara kita. Hm, 
Dapatkah tahu siapa agaknya ya...
p/s : Kadang-kadang mereka ni jual murah jugak, tapi ikut jenis orang jugakla,, 

11 comments:

  1. ahram tu apa benda?? kurta tu bukan pakaian lelaki ke. hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, dok tahuuu.. haha pepelik je kann

      Delete
  2. Hehe.. tertanya juga memula,,, bila baca bu faham.. hehe

    ReplyDelete
  3. semua ikut bahasa depa. haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tuela pasal. playcutt tak tahan tuu. haha

      Delete
  4. Klo yana, awl2 naik bas dah tutp aircond!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..ptotnyer nk komen yg entry slps, slh la plak..sori

      Delete
  5. Ikut gaya sebutan dorang kan. Hihu

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...